ABD’de dikkat çeken uygulama resmen başladı…
Daha önce İstanbul için düşünülen plan, ABD’nin New York şehrinde uygulamaya kondu.
Trafik yoğunluğunu önlemek amacıyla ABD’deki ‘trafik yoğunluğu ücreti’ uygulaması, ilk kez New York’ta yürürlüğe girdi.
RESMEN BAŞLADI
New York Times gazetesinin haberine göre, şehirde hazırlıklar tamamlandı..
Uyarı levhaları asılırken, sürücülerin takibini sağlayacak kameralar da aktif hale getirildi.

YOĞUN SAATLER 9 DOLAR, DİĞER SAATLER 2,25 DOLAR
Bu uygulamaya göre, Central Park’ın güneyinde yer alan Empire State, Times Square ve Wall Street çevresindeki bölgelere araçlarıyla girecek kişiler, artık günlük 9 dolara kadar ücret vermek zorunda.
Günün en yoğun saatlerinde bu bölgelere araçlarıyla girmek isteyenler 9 dolar, diğer saatlerde ise 2,25 dolar ödeme yapacak.

UYGULAMAYA TRUMP KARŞI ÇIKMIŞTI
Öte yandan New York Valisi Kathy Hochul’un iki yıl önce sunduğu bu teklif, şikayetler üzerine uygulanmamış fakat revize edilmişti.
ABD’nin seçilmiş başkanı Donald Trump, bu uygulamaya karşı olduğunu açıklamıştı.

Kaynak: Anadolu Ajansı (AA)Dilay Kaynak
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8274 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5344 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5207 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3549 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2396 kez okundu