İÇİŞLERİ Bakanı Ali Yerlikaya, “Suriye’de huzur ve güvenlik sağlandıkça, ülkemizdeki Suriyeli kardeşlerimizin gönüllü, güvenli, onurlu ve düzenli geri dönüşleri artarak devam edecektir” dedi.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Suriyelilerin gönüllü dönüşlerine ilişkin sivil toplum kuruluşları (STK) temsilcileri ve iş insanları ile bakanlıkta bir araya geldi. Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabından toplantıya ilişkin yaptığı açıklamada, “Ülkemizde bulunan geçici koruma altındaki Suriyelilerin gönüllü, güvenli, onurlu ve düzenli geri dönüşleri konusu ana gündem maddemizdi. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın ifade ettikleri gibi tarihin doğru tarafında yer aldık. Zalimlerin karşısında, mazlumların yanında dimdik durduk. Suriye’de huzur ve güvenlik sağlandıkça, ülkemizdeki Suriyeli kardeşlerimizin gönüllü, güvenli, onurlu ve düzenli geri dönüşleri artarak devam edecektir. Devletimiz de sivil toplum kuruluşlarımız da bu dönüşlerde Suriyeli kardeşlerimize destek olacaklar. Göç konusunu; uluslararası hukuka, medeniyet değerlerimize ve insan haklarına uygun, milli menfaatlerimiz doğrultusunda, kamu düzeni ve güvenliğimizden taviz vermeden yönetmeye devam ediyoruz” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8275 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5346 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5211 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3556 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2397 kez okundu