Nizip Belediye Başkanı Ali Doğan, Regaip Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak tüm İslam aleminin kandilini kutladı.
Nizip Belediye Başkanı Ali Doğan, mesajında kandillerin insanlar arasında kardeşlik, sevgi ve hoşgörünün pekişmesine vesile olduğuna vurgu yaptı. Doğan, mesajında, “Regaip Kandili, gönülleri arındıran, kalpleri birleştiren, insanlar arasında sevgiyi ve barışı pekiştiren önemli bir gecedir. Bu mübarek gecede, Allah’tan tüm insanlık için sağlık, huzur ve mutluluk diliyorum. Kardeşliğin daim olduğu, sevgilerin birleştiği, dostlukların bitmediği mutlu, umutlu ve sevgi dolu günlere, rahmetlerin yağmur gibi yağdığı nice kandillere ulaşmayı temenni ediyor, bu duygu ve düşüncelerle, başta hemşerilerimiz olmak üzere, ülkemiz ve İslam aleminin Regaip Kandil’ini tebrik ediyor, bu mübarek gün ve gecelerin şehrimize, ülkemize ve tüm insanlığa rahmet, bereket ve huzur getirmesini yüce Allah’tan niyaz ediyorum” ifadelerine yer verdi. – GAZİANTEP
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8275 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5345 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5211 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3555 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2397 kez okundu