HATAY’ın Samandağ ilçesindeki Türkiye’nin tek Ermeni yerleşim yeri olan Vakıfköy Mahallesi’nde Noel ayini düzenlendi.
Vakıflı Ermeni Kilisesi’nde düzenlenen Noel ayinine mahallede yaşayan Ermeni vatandaşları katıldı. Noel ayini Peder Avedis Tabaşyan tarafından yönetildi. Ayinde ilahiler okundu, dualar edildi ve mumlar yakıldı. Vatandaşlara ekmek ve su ikram edildi. Vakıflı Ermeni Cemaati Vakfı Başkanı Cem Çapar, Ermeni Kilisesi geleneklerine göre İsa Mesih’in doğuşunu kutladıklarını söyledi. Bayramın barış ve mutluluk getirmesini temenni eden Çapar, “Mutlu, sağlıklı, güzel bir yıl geçirelim. Bu hafta Müslüman komşularımızın mübarek üç aylarına girdik ve Regaip kandillerini kutladık. Müslüman kardeşlerimizin 3 aylarının mübarek olmasını mutlu ve huzurlu üç aylarını geçirmemizi temenni ediyorum” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2503 kez okundu
2
Ayasofya’nın ana kubbesinde kapsamlı restorasyon yapılacak
2301 kez okundu
3
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1941 kez okundu
4
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
1886 kez okundu
5
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1881 kez okundu